--.-° --% 0мм

Олександр Вілкул відкрив обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада»

13:45, 21 мар 2011 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

Олександр Вілкул відкрив обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада»Губернатор відкрив обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада», який надає адміністративні послуги в електронному вигляді за європейськими стандартами та координує роботу всіх 35 ресурсних центрів міст та районів області.

Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул відкрив обласний інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада». Мультимедійний офіс європейського рівня, обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та комфортними залами для перебування громадян, є важливою ланкою у реалізації комплексного регіонального проекту «Відкрита влада», спрямованого на дебюрократизацію адміністративних та дозвільних послуг, які відносяться до сфери компетенції облдержадміністрації.

У заході також узяли участь голова обласної ради Євген Удод, заступник начальника Головдержслужби України Олена Тертишна, заступники голови облдержадміністрації та голови облради, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, представники громадськості та ЗМІ.

«Дніпропетровщина робить системні кроки з виконання завдання Президента України щодо забезпечення відкритості і прозорості влади. Реалізація проекту «Відкрита влада» – це реальне свідчення того, що чинна влада працює для людей», - наголосив голова облдержадміністрації Олександр Вілкул. Він нагадав, що торік в рамках політики дебюрократизації дозвільних та адміністративних процедур, які надає влада, в районах і містах Дніпропетровщини створені 35 дозвільних центрів, які видають дозвільні і погоджувальні документи за принципом «єдиного вікна». Ми запроваджуємо максимальну кількість послуг в електронному вигляді. Тим самим наближаємося до стандартів ведення дозвільних процедур. Наше завдання - налагодити системну роботу з інвесторами для того, щоб Дніпропетровщина дійсно стала інвестиційними воротами України».

«Знаково, що головний Інформаційно-ресурсний центр області ми відкриваємо у ці дні, коли виповнюється перша річниця, як на чолі області стала нова команда», - наголосив він. Адже, за словами губернатора, рік тому він поставив завдання – максимально дебюрократизувати процес спілкування органів влади з громадянами та спростити дозвільні процедури для підприємців, аби усунути всі перепони на шляху притоку інвестицій і розвитку бізнесу в Дніпропетровській області.

«Дніпропетровщина сьогодні презентувала черговий проект, яке може стати зразком для інших областей нашої держави. Тим самим Дніпропетровська область підтвердила свою спроможність лідирувати у всіх напрямках управлінської діяльності, зокрема, у запровадженні єдиного відкритого порталу з надання адміністративних послуг. З такою системою населення буде максимально наближене до послуг, які надають органи влади, та буде задоволена ними», - зазначила заступник начальника Головдержслужби України Олена Тертишна.

За словами Євгена Удода, головною перевагою роботи центру є відкрита можливість кожного мешканця області звернутися до влади та вирішити свою проблему. «Цей проект світового рівня, який дозволить вивести обласну владу на принциповий новий рівень роботи з нашими громадянами», - додав він.

Працівники новоствореного Центру продемонстрували присутнім схему та порядок його роботи.

Зокрема, до структури Інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада» входять: Центр прийому громадян (приймальня громадян, моніторинг звернень громадян), Центр адміністративних послуг та веб-портал «Відкрита влада».

Центр оснащено сучасною технікою: одинадцятьма персональними комп’ютерами; десятьма комплектами технологічного обладнання для реєстрації в системі електронного документообігу «ДОКПРОФ» з використанням цифрового підпису; двома сенсорними електронними кіосками, які мають можливості цифрового запису відео звернень громадян; чотирнадцятьма ІР-телефонами.

У роботі Центру використовується спеціально створене програмне забезпечення:
«Система моніторингу роботи дозвільних центрів районів і міст області та обліку дозвільних процедур»;
автоматизована система «Моніторинг звернень громадян»;
система електронного документообігу «ДОКПРОФ» з використанням цифрового підпису, яка дозволяє проводити повний цикл реєстрації та руху документів за технологічною картою по всіх двадцяти двох послугах, які надає Центр;
веб-портал «Відкрита влада».

Центр прийому громадян дозволяє якісніше і швидше проводити прийом громадян та працювати з їх зверненнями. Людині необхідно прийти до офісу центру, де спеціально навчений персонал заповнять їм картку з визначенням питання. Потім відповідно до теми звернення людина з цією карткою направляється до адміністратора, який працює з нею до повного вирішення питання.

Якщо людина не хоче потрапляти на прийом до керівництва облдержадміністрації, вона може залишити своє електронне звернення та контактну інформацію за допомогою електронного сенсорного кіоску, який знаходиться у холі офісу.   

Для якісного обслуговування громадян було розроблено та впроваджено програмне забезпечення «Система моніторингу звернень громадян області», до якої підключені всі 35 територіальних одиниць (міста і райони) області. Крім того, Центр прийому громадян проводить щоденний моніторинг звернень жителів області, які звернулися на гарячу телефонну лінію державної установи «Урядовий контактний центр».

Впроваджений моніторинг дає можливість всебічно аналізувати всі звернення, які надійшли до кожної райдержадміністрації, кожної міської ради як за конкретний день, так і за будь-який період. Це допомагає виявити актуальні проблемні питання мешканців міст і районів області та оперативно вживати дієвих заходів щодо їх вирішення.

Щоденний електронний моніторинг звернень громадян у райдержадміністраціях та виконавчих комітетах міських рад Дніпропетровщини за єдиним програмним забезпеченням впроваджено з 1 січня 2011 року. За цей час до райдержадміністрацій та міськвиконкомів в області надійшло 8127 звернень.

З них 41% стосувалися питань роботи комунального господарства, 19% - соціального захисту, 13% - земельних відносин. Вся інформація доповідається керівництву облдержадміністрації, керівникам її структурних підрозділів та направляється органам місцевої влади. Це дає можливість оперативно реагувати на питання, приймати відповідні рішення, впливати на ситуацію.

На телефонну гарячу лінію «Урядового контактного центру» з 1 січня цього року від жителів Дніпропетровщини надійшло 1037 звернень. З них 38,5% стосувалися соціального захисту, 29,4% - роботи комунального господарства, 10% - трудових відносин і оплати праці.

Центр адміністративних послуг координує роботу дозвільних центрів у містах і районах області. Він покликаний спростити видачу дозволів та надання адміністративних послуг підприємцям, в тому числі і шляхом переведення їх в електронний вигляд.

З цією метою розроблено та впроваджено програмне забезпечення «Система моніторингу роботи дозвільних центрів районів і міст області та обліку дозвільних процедур». У жовтні 2010 року це програмне забезпечення було встановлене у всіх 35 дозвільних центрах області. Також було проведено 5 кущових навчань усіх адміністраторів, які працюють у зазначених центрах.

З дати встановлення програмного забезпечення в централізованій базі зареєстровано 5422 заяви, видано 4471 документ. З них більшу половину – достроково.

За затвердженим графіком профільні управління облдержадміністрації надають 22 види адміністративних послуг, що відносяться до компетенції облдержадміністрації, з них:
8 видів ліцензій (освітні послуги, імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічна діяльність, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії, постачання теплової енергії, водовідведення та водопостачання);
4 види свідоцтв (гастрольні заходи, атестація шкіл освітніх установ, внесення суб'єкта кінематографії, внесення до Державного реєстру видавців);
4 види реєстрації (іноземні інвестиції, договору про інвестиційну діяльність, статути релігійних організацій, зміни до статутів релігійних організацій);
3 види дозволів (проведення робіт на пам'ятках історії, відновлення земельних робіт, туристичний супровід);
2 види погоджень (розміщення реклами на пам'ятках історії, перебування іноземців на запрошення релігійних організацій);
1 довідка (про стан матеріально-технічної бази для ведення медичної практики).

За структурними підрозділами місцевих держадміністрацій:
управління культури надає 7 видів послуг;
головне управління економіки - 5;
управління житлово-комунального господарства - 4;
управління з питань внутрішньої політики - 3;
головне управління охорони здоров'я, головне управління освіти і науки, управління преси та інформації - по 1.

У щоденному режимі працює «Єдине інвестиційне вікно», мета якого створити максимально сприятливі умови для інвестора. Тут підприємці можуть отримати не лише максимом інформації про інвестиційні проекти та пропозиції, а отримати ліцензії на імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічну діяльність, зареєструвати іноземні інвестиції, договори про інвестиційну діяльність.

У центрі адміністративних послуг розроблена інвестиційна карта, яка є динамічною. За допомогою спеціальних символів вона відображає потреби регіону в тих чи інших ресурсах, перспективи,які можливо реалізувати в різних галузях економіки.

Допомога інвестору також надається у вигляді розтиражованих дисків, де зібрано максимум інформації про перспективні проекти, роботу дозвільних центрів, адміністративних послугах, які надаються в цьому центрі.

ДОВІДКА

Для організації роботи Інформаційно-ресурсного центру на першому поверсі будівлі облдержадміністрації було проведено реконструкцію приміщень загальною площею близько 300 квадратних метрів.

У відремонтованих приміщеннях були обладнані робочі місця працівників центру (придбані сучасні меблі, встановлена система кондиціювання та енергозберігаюче освітлення, обладнані місця для матерів з немовлятами, створені умови для людей з обмеженими можливостями).

Центр оформлений сучасними інформаційними носіями для розміщення методичних матеріалів. Ремонтні та монтажні роботи проведено впродовж всього одного місяця – з 1 лютого по 1 березня 2011. Центр створено за підтримки Дніпропетровської обласної ради за дорученням губернатора області Олександра Вілкула.


ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог  

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых