14.4° 71% 748мм

В Кривому Розі відкрито рух Рядова–Грекувата та міст 27 км

09:43, 29 дек 2010 , ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог

В Кривому Розі відкрито рух Рядова–Грекувата та міст 27 км21 грудня 2010 року на ст. Грекувата в урочистій обстановці був відкритий рух на залізничній ділянці Рядова – Грекувата, а також міст 27 км цього перегону. В урочистостях взяли участь заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Геннадій Темник, начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот, Криворізький міський голова Юрій Вілкул та інші почесні гості.  

«Відновлення руху поїздів на перегоні Рядова – Грекувата – один з головних проектів Дніпропетровщини у році, що минає, оскільки спрямований на підтримку економічного росту області. Велика подяка усім, хто зробив його реальним», - зазначив у своїй промові Геннадій Темник.

Під час урочистостей 20 працівників залізниці, які брали участь у роботах на ділянці, були відзначені нагородами та почесними грамотами Укрзалізниці, Дніпропетровської обласної адміністрації, Дніпропетровської обласної ради та Придніпровської залізниці. Загалом за участь у реконструкції ділянки Рядова – Грекувата та будівництві мосту 27 км нагороджено 97 придніпровських залізничників.

Олександр Момот висловив подяку за будівництво нового об’єкту: «Я вдячний керівництву Укрзалізниці за фінансову підтримку, а працівникам залізниці за те, що усього за півроку вони відновили рух на ділянці, яка 10 років була закрита. Я пишаюся тим, що у складній виробничій ситуації наш колектив зміг мобілізуватися та проявити найвищий рівень професійної майстерності».

До закриття перегону Рядова – Грекувата поїзди з Інгульця й Тимкове прямували на станцію П’ятихатки через станцію Грекувата, що значно скорочувало час у дорозі. До сьогодні поїзди прямували через перегін Кривий Ріг – Кривий Ріг-Західний через одноколійний залізничний міст 109 км. У зв'язку із цим збільшилося навантаження на одноколійний міст 109 км і, у випадку непередбачених ситуацій на мосту, Долинска ділянка могла бути ізольованою від загальної мережі Придніпровської залізниці.

Активне відновлення мосту розпочалося у червні 2010 року. Були відновлені більше 20 км верхньої будови колії на перегоні Рядова – Грекувата, з'їзди та колії на станціях Рядова і Грекувата, укріплені опори мосту 27 км, відновлені конуси мосту. При цьому було влаштовано 85 буро-набивних палів, для обладнання яких використано більше півтори тисячі кубічних метрів бетону. При спорудженні конусів мосту виконано 64,2 тис. куб. м земляних робіт. Вздовж усього мосту покладено 214 погонних метрів плит безбаластного мостового полотна. Також виконано укладання 10 комплектів стрілочних переводів. Увесь перегін залізничники роблять «оксамитовим», тобто колія тут буде без стиків. Енергетики Придніпровської відновили на ділянці всю контактну мережу. При цьому було встановлено 56 опор автоблокування та змонтовано 17 км проводів, встановлено 170 опор контактної мережі, на яких змонтовано 22 км несучого тросу, змонтовано 58 км ліній поздовжнього контактного проводу. На перегоні було побудовано дві посадочні платформи, виконане їх електропостачання й освітлення, облаштована система автоблокування, установлені вхідні й попереджуючі світлофори на станціях Рядова й Грекувата.

Загальні витрати на відновлення руху на перегоні Рядова – Грекувата та будівництво мосту склали більше 90 млн грн. Річна економія від відкриття мосту 27 км складе більше 38 млн грн. Придніпровські залізничники припускають, що відновлений міст окупить себе за 3-4 роки.

Довідка.

Криворізька дирекція залізничних перевезень є однією з вирішальних на Придніпровській залізниці та забезпечує більше 55% навантаження й 30% вивантаження залізниці. На напрямку П’ятихатки-Савро-27 Грекувата-Мойсіївка-Інгулець розташовані вантажні станції Рядова, Терни, Грекувата й Інгулець, які обслуговують підприємства гірничодобувної промисловості: Севгок, ЦГОК та Інгок.

Роками відпрацьована технологія прямування вагонопотоків у 2000 р. була порушена через закриття руху мостом 27 км перегону Рядова-Грекувата через його аварійність. Подовження рейсу пробігу поїздів спричинило додаткові витрати на утримання локомотивів, локомотивних бригад, витрати паливно-енергетичних ресурсів. У результаті зміни напрямку вагонопотоку на станцію Грекувата (зі стику П’ятихатки через Червоний Шахтар, Мойсіївку) для порожніх вагонів відстань прямування збільшилася на 82 км. Відповідно збільшився й час проходження на станцію та назад. Також збільшувалася відстань прямування поїздів і на інших маршрутах. Повідомляє прес-служба Придніпровської залізниці.  

 

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых