Майже 13 тисяч криворіжців протягом місяця скористувались послугами "гарячої" лінії 1520
У березні поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонували майже 13 тис. криворіжців, зареєстровано 3732 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.
Найпопулярнішим способом залишити заявку з хвилюючого питання залишається телефонний дзвінок на короткий номер і це майже 87% заявок складених у березні. Крім цього, 0,4% заявок були створені під час онлайн-приймів керівників органів місцевого самоврядування у Контакт-центрі 1520. Інші 12,8% (478) заявок були оформлені самостійно заявниками через особистий кабінет на сайті Контакт-центу 1520 spilkuisia.kr.gov.ua. Також сайт дає можливість ознайомитися з оголошеннями про проведення ремонтних робіт підприємствами-надавачами послуг, яких за березень було розміщено - 291. Згідно статистики за звітний місяць чисельність відвідувань сайту склала 74,1 тис., а це не тільки мешканці нашого міста, а й усієї України, які становлять 83% і 17% мешканців з інших країн (Польща, Німеччина, Болгарія, Нідерланди, США, Чехія, Об’єднане Королівство, Канада, Франція та інші).
Найбільш актуальними у березні були наступні питання:
- теплопостачання будинків – 35%;
- водопостачання та водовідведення - 18%;
- відновлення зовнішнього освітлення – 6,5%;
- благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 6,5%;
- стану доріг – 2,2%;
- роботи громадського транспорту – 2%.
Фіксувалися також питання життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо)- 1,3%, роботи об’єктів бізнесу - 0,83%, соціальної підтримки - 0,7%, охорони здоров’я - 0,6%, стану комунікаційних колодязів - 0,6% та інші.
0,2% запитань надійшло від Захисників і Захисниць та їх родин. Найактуальнішими є питання медичного забезпечення (37,5%), призначення та виплати пенсій, отримання соціальної картки «Я-Ветеран» (25%), пільгового проїзду у транспорті (12,5%) та інше.
Керівниками органів місцевого самоврядування у березні проведено 12 онлайн-прийомів, під час яких опрацьовано 117 питань, складено 14 заявок.
Пріоритетним напрямком роботи Контакт-центру залишається контроль за якісним виконанням заявок, тому фахівці ретельно підходять до питання їх закриття. Станом на зараз 80% заявок, які надійшли у березні, виконані, 20% перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.
Популярное
До Міжнародного дня захисту дітей у Кривому Розі відбулася виставка малюнків «Країна дитячих мрій»
17:39, 30 май 2024
Топ обсуждаемых
Росія завдає масованого ракетного удару по Україні. У Кривому Розі пролунала серія вибухів
07:27, 17 ноя 2024
08:37, 17 ноя 2024
КОММЕНТАРИИ — 0