--.-° --% 0мм

Майже 13 тисяч криворіжців протягом місяця скористувались послугами "гарячої" лінії 1520

16:21, 5 апр 2024 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

У березні поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонували майже 13 тис. криворіжців, зареєстровано 3732 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення.

Найпопулярнішим способом залишити заявку з хвилюючого питання  залишається телефонний дзвінок на короткий номер і це майже 87% заявок складених у березні. Крім цього, 0,4% заявок були створені під час онлайн-приймів керівників органів місцевого самоврядування у Контакт-центрі 1520. Інші 12,8% (478) заявок були оформлені самостійно заявниками через особистий кабінет на сайті Контакт-центу 1520 spilkuisia.kr.gov.uaТакож сайт дає можливість ознайомитися  з оголошеннями про проведення ремонтних робіт підприємствами-надавачами послуг, яких за березень було розміщено - 291. Згідно статистики за звітний місяць чисельність відвідувань сайту склала 74,1 тис., а це не тільки мешканці нашого міста, а й усієї України, які становлять 83% і 17% мешканців з інших країн (Польща, Німеччина, Болгарія, Нідерланди, США, Чехія, Об’єднане Королівство, Канада, Франція та інші).

Найбільш актуальними у  березні були наступні питання:

-         теплопостачання будинків – 35%;

-         водопостачання та водовідведення -  18%;

-         відновлення зовнішнього освітлення – 6,5%;

-         благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 6,5%;

-         стану доріг – 2,2%;

-         роботи громадського транспорту – 2%.

Фіксувалися також питання життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо)- 1,3%, роботи об’єктів бізнесу - 0,83%,  соціальної підтримки - 0,7%, охорони здоров’я - 0,6%, стану комунікаційних колодязів - 0,6% та інші.

0,2% запитань надійшло від Захисників і Захисниць та їх родин. Найактуальнішими є питання медичного забезпечення (37,5%), призначення та виплати пенсій, отримання соціальної картки «Я-Ветеран» (25%), пільгового проїзду у транспорті (12,5%) та інше.

Керівниками органів місцевого самоврядування у березні проведено 12 онлайн-прийомів, під час яких опрацьовано 117 питань, складено 14 заявок.

Пріоритетним напрямком роботи Контакт-центру залишається контроль за якісним виконанням заявок, тому фахівці ретельно підходять до питання їх закриття. Станом на зараз 80% заявок, які надійшли у березні, виконані, 20% перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых