--.-° --% 0мм

Понад 17 тис. криворіжців протягом місяця скористались послугами Контакт-центру 1520

09:08, 7 мар 2024 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

У лютому поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонували понад 17 тис. криворіжців, зареєстровано 5438 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонного звернення. 57% заявок, які надійшли у лютому, виконані, інші перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

На сайті Контакт-центру підприємствами-надавачами послуг розміщено 248 оголошень про проведення ремонтних робіт; скористалися сайтом для вирішення своїх питань 694 заявника (15%), чисельність відвідувань сайту 59,7 тис., найчастіше відвідують сайт мешканці України - 98%2% з  інших країн (Польща, Німеччина, Нідерланди, США, Чехія та інші).

Найбільш актуальними у лютому були наступні питання:

-         теплопостачання   будинків – 48%;

-         водопостачання та водовідведення -  14%;

-         відновлення зовнішнього освітлення – 7%;

-         благоустрою територій та стану контейнерних майданчиків – 3,7%;

-         стану доріг – 1,4%.

Фіксувалися також питання роботи транспорту (0,9%), стану комунікаційних колодязів (0,6%), життєдіяльності під час воєнного стану (ліквідація наслідків ракетних атак, робота сирен, стан захисних споруд тощо) 0,5%, соціальної підтримки (0,4%)  і охорони здоров’я (0,3%) та інші.

В рамках роботи діалогової платформи щодо розвитку у місті нової ветеранської політики – політики Героїв у лютому запроваджено проєкт «Контакт-центр 1520: «Онлайн-прийоми для Захисників і Захисниць, членів їх родин». Під час таких онлайн-прийомів Захисники і Захисниці, члени їх родин мали змогу звернутися зі своїми  запитаннями  безпосередньо  до керівників  виконавчих органів міської ради та представника Пенсійного фонду України. Протягом місяця опрацьовано 36 «викликів» від цієї категорії заявників. 

Контакт-центр – це інноваційний та ефективний інструмент роботи із заявками громадян, який у режимі онлайн надає криворіжцям можливість:

-         повідомити про свою проблему у будь який зручний спосіб - щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 («Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторв мобільного і стаціонарного зв’язку);

-         Цілодобово – на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/  (Інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути у вкладці «Про портал»);

-         спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у її виконанні, оскільки сервіс передбачає можливість завантаження фото та документального підтвердження.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых