Криворізьких автомобілістів закликають "перевзути" своїх "ластівок"
Хоч цього року погода, як ніколи, порадувала затяжним теплом, з наближенням календарної зими температура опускатиметься з кожним днем все нижче. Вже найближчими днями синоптики обіцяють значне погіршення погодних умов. Тому, хто ще не змінив шини на зимові, саме час про це подбати, наголошують у патрульній поліції.
Також варто не забувати про зимовий омивач, перевірити акумулятор, покласти до автівки засоби для очищення від снігу та льоду.
Також правоохоронці нагадали про найрозповсюдженіші міфи щодо зимової резини.
Міф 1. Коли мій дід/батя їздили на "москвичах" та "жигулях" ще за царя Панька, то не було ніяких зимових шин і все було норм.
Правда 1. Не було норм. Просто іншого не було. І виходили з того, що було. Це однаково, що ходити в дерев’яних "башмаках", бо колись у них ходили й було норм. Насправді ні дід, ні батько не відмовилися б від більшого комфорту й безпеки, якби в них була така можливість. Але її не було. Важливо, що інтенсивність руху й кількість авто в ті часи були значно (в дуже багато разів) нижчі, ніж зараз. Було більше простору й менше можливих ситуацій на дорозі. Однак, наші пращури також мали багато проблем зі снігом і ожеледдю, якими вправними водіями й механіками вони не були.
А ще вони "нарощували" гуму, коли вона зношувалась, а потім це "нарощування" відлітало цілим пластом прямо на трасі.
Міф 2. Зимові шини такі самі, як літні і все це — маркетинг.
Правда 2. Ні, не такі самі. Хімічний склад літньої та зимової гуми відрізняється. Якщо не вдаватися до нудних формул і довгого опису процесу виготовлення, то підсумувати можна так: літня шина розрахована на вищі температури і зберігає свої властивості саме за високих температур. Коли ж температура менше ніж 4–7 градусів вище нуля, літня шина вже починає "дубіти", втрачати еластичність і потенціал зчеплення з дорогою. Просто замерзає і перетворюється на ковзанку.
Зимові шини мають інший хімічний склад і за низьких температур властивостей не втрачають, отже — мають добре зчеплення з дорожнім покриттям у таких умовах. Крім цього, у них і глибший протектор.
Міф 3. Я такий хвацький водій, що зимові шини мені не треба. Хай беруть ті, хто їздити не вміє.
Правда 3. Яким би хвацьким водієм, хто не був, але закони фізики ще жоден не переміг. Зчеплення з дорогою на літній шині значно гірше за низьких температур. Звідси й найдовший гальмівний шлях, як мінімум. І менш хвацький водій, але який перевзувся на зимові шини, зупиниться швидше в неочікуваній ситуації. А "хвацький молодець", скоріш за все, в’їде в нього, оскільки буде мати довший гальмівний шлях.
Міф 4. На позашляховику із 4х4 і на літній гумі можна їздити
Правда 4. Насправді важкі позашляховики, як і інші автомобілі, потребують зимового "взуття". Через великий розмір і більшу вагу позашляховика, його керування на літній гумі буде нагадувати спуск на лижах з гори.
Міф 5. Можна зекономити та поставити зимові шини тільки на ведучу вісь, а іншу залишили на літній.
Правда 5. Насправді необхідно встановлювати зимові шини на обидві вісі для досягнення ефекту. Навіть попри те, що дадуть трохи більше зчеплення на снігу й ожеледиці, зимові шини лише на одній вісі в деяких ситуаціях можуть створити значно більше клопоту — машина легко піде в занос у тих ситуаціях, де могла б зберігати стабільність.
Популярное
До Міжнародного дня захисту дітей у Кривому Розі відбулася виставка малюнків «Країна дитячих мрій»
17:39, 30 май 2024
Топ обсуждаемых
КОММЕНТАРИИ — 0