--.-° --% 0мм

Криворізькі ліфти обслуговуватимуться на сучасному рівні

09:55, 1 фев 2012 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

Криворізькі ліфти обслуговуватимуться на сучасному рівніПроблеми, пов’язані з ліфтовим господарством, без перебільшення, цікавлять левову частину містян. І ось нещодавно, услід за багатьма великим містами України, у Кривому Розі з метою покращення обслуговування мешканців зроблено важливий крок з демонополізації послуг у ліфтовому господарстві.

Передача обслуговування ліфтів житлових будинків від КП «Міськліфт» приватному підприємству ТОВ «Промліфт» викликала неабиякий інтерес у криворіжців, а також поспішні коментарі деяких політиків. Прокоментувати зміни в роботі ліфтового господарства ми попросили генерального директора підприємства «Промліфт» Андрія Піцика.

- Андрію Валерійовичу, куди ж подівся наш старий знайомець «Міськліфт» і чи є «Промліфт» його правонаступником?

– «Міськліфт» продовжує свою діяльність, надає послуги з ремонту ліфтів, працює аварійна служба цього підприємства. Ніякого стосунку ані до його прав, ані до зобов’язань ми не маємо. ТОВ «Промліфт» зареєстроване нещодавно, в листопаді 2011 року. Вже за місяць ми отримали дозвіл Держгірпромнагляду на здійснення технічного обслуговування ліфтів і виступили ініціаторами проведення тендеру. На той час на господарському ринку міста ніхто подібних послуг не надавав, тож була проведена тендерна процедура, і ми почали свою діяльність, аби ліфтове господарство не зупинилось. Єдине, що ми «прийняли у спадок» від свого попередника, – це люди. Ми потребували фахівців, а вони – працевлаштування. Жоден із співробітників «Міськліфта» не був скорочений чи звільнений. Вони пройшли навчання та атестацію. На даний момент до нас вже перейшли 360 працівників (електромонтери, електромеханіки, адміністративно-управлінська структура), ще 80 будуть прийняті на роботу найближчим часом. Їх заробітна плата не зменшилась, у перспективі ж орієнтуватимемось на результативність роботи підприємства.

Яку оцінку ви дали б нинішньому стану ліфтового парку міста?

– М’яко кажучи, незадовільну. Термін експлуатації 68% ліфтів перевищує допустимі за нормативами 25 років, деякі перебувають на обслуговуванні понад 40 років. Натомість за іншими показниками ми навіть вигідно відрізняємось від обласного центру та інших великих міст. Приміром, простої (коли ліфти повністю виведені з ладу) складають усього 0,3 %. Якщо брати до уваги загальну кількість ліфтів – 3 146, то це невеликий відсоток. У той же час, підприємству «Міськліфт» з об’єктивних причин з кожним роком ставало  все складніше обслуговувати міське ліфтове господарство. Власних фінансових ресурсів не було, а зарегульованість установлення нових тарифів плюс низький рівень оплати з боку населення поставили це підприємство у доволі складне становище. Тому вважаю, що рішення про демонополізацію цієї галузі послуг у місті було не просто назрілим, а вкрай необхідним для нормального функціонування ліфтового господарства.

Які зміни ваше підприємство планує здійснити в першу чергу?

– Вже на початку цього року замінимо 8 ліфтових кабін, які знаходяться на обслуговуванні ЖЕО, зробимо капітальний ремонт 19 ліфтів. На це буде витрачено близько 3-х мільйонів гривень. Крім того, розроблено інвестиційний план заходів стосовно 150 ліфтів, які наразі перебувають у найгіршому стані: ремонт, відновлення ліфтових кабін, заміна освітлювальних пристроїв, підлоги, фасадних частин кабіни, заміна кнопок виклику. Заплановані цього року витрати на проведення робіт складають півмільйона гривень. Підприємство повністю бере їх на себе, не перекладаючи на плечі споживачів. На сьогодні на балансі ліфтового парку перебувають 226 недиспетчеризованих ліфтів. 39 з них зараз проходять експертизу: ми плануємо виступити як учасник тендерної процедури з їх диспетчеризації вже цьогоріч. Це дасть можливість оперативно реагувати на позаштатні ситуації на місцях, адже спілкування з диспетчером через переговорний пристрій у кабіні дозволяє швидко вирішити проблему, викликати аварійну службу. Три наших дільниці щодня приймають до 6-7 викликів, і ми намагаємось реагувати оперативно. Великою проблемою для підприємства залишається розкрадання складових ліфта, які містять кольорові метали. Виїжджаємо на місце з представниками правоохоронних органів. За період з 16 січня, коли ми приступили до виконання своїх обов’язків, вже зареєстровано два випадки розкрадання.

Андрію Валерійовичу, чи залишиться у вашій роботі практика нічного вимкнення ліфтів?

– Відключення ліфтів у нічні години – не примха. Відповідно до правил експлуатації вимкненню підлягають недиспетчеризовані ліфти, в котрих немає можливості викликати аварійну. Людина може застрягнути там на всю ніч. Як тільки такі кабіни будуть диспетчеризовані, ліфт працюватиме цілодобово.

Наших читачів турбує питання вартості користування ліфтом. Чи буде вона зростати?

– Ми підписали договори із ЖЕО, житлово-будівельними кооперативами, ОСББ та іншими юридичними особами і обгрунтували вартість наших послуг. Ці цифри пройшли перевірку, вони не є завищеними. На нарадах у районах, на зустрічах з головами ОСББ чи ЖБК ми детально пояснюємо людям, що саме в них закладено. Здорожчання послуг протягом 2012 року гарантовано не відбудеться. Якщо буде можливість і надалі залишати вартість на тому ж рівні, ми постараємось це зробити, щоб замовник був задоволений і якістю послуг, і ціною. В будь-якому випадку наша цінова політика залишиться підконтрольною виконкому міської ради.

– Загалом же ми маємо справу не безпосередньо з користувачами, а з юридичними особами, приміром, із ЖЕО, а вже далі комунальники розподіляють витратну частину на мешканців будинку.

Мешканцям багатоквартирних будинків добре відомий номер аварійної служби 15-60. Чи плануєте ви залишити його на випадок непередбачуваних ситуацій?

– Так. Аварійна служба має бути такою ж обов’язковою, як і швидка. Ми готуємо заявку, щоб залишити цей номер незмінним.

Яке майбуття бачите для свого підприємства?

– На даний момент ми обслуговуємо значну частину ліфтового господарства міста. Насамперед прагнемо створити для людей комфортні умови користування підйомниками в їхніх будинках. У перспективних планах – будівництво заводу з виготовлення вантажних і пасажирських ліфтових кабін. Поки ж хочу звернутись до городян з проханням до порозуміння. Ми гарантуємо замовникам своєчасне і якісне надання послуг, натомість закликаємо до своєчасних розрахунків. Ми готові йти вам назустріч, розглядати конкретні ситуації та варіанти. У свою чергу сподіваємось, що відношення містян до використання ліфтів буде таким же ощадним, як і до власного майна, адже справний, чистий, освітлений ліфт – це і безпека, і гарний настрій мешканців багатоповерхівок.


Шановні криворіжці! Зі своїми пропозиціями та зауваженнями щодо роботи ліфтів звертайтесь за тел. 92-20-71 (приймальня), 92-03-26 (цілодобово). 15-60 (аварійна служба).

Тетяна Дрєєва

ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых