--.-° --% 0мм

Кривий Ріг є одним з перших міст, де розпочато роботу щодо створення прозорих умов ведення бізнесу

15:25, 14 июн 2011 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

Кривий Ріг є одним з перших міст, де розпочато роботу щодо створення прозорих умов ведення бізнесу10 червня у залі засідань виконкому Криворізької міської ради відбулась обласна нарада - навчання з питання запровадження в практику роботи моделі Центру муніципальних послуг виконкому Криворізької міської ради. У нараді взяли участь заступник голови-керівник апарату Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Подоплєлова, міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул, заступники міських голів, голів райдержадміністрацій області.

У своєму виступі міський голова Юрій Вілкул розповів, що  метою пілотних проектів з надання державних і муніципальних послуг, дебюрократизації та спрощення дозвільних процедур – максимально спростити представникам бізнесу отримання необхідних послуг і, що дуже важливо, зробити їх максимально прозорими та якісними для населення. Кривий Ріг є одним з перших міст в Україні, де було розпочато роботу щодо створення та забезпечення прозорих і доступних умов для започаткування власної справи і відкриття нових об'єктів бізнесу. Центр надає 210 різноманітних послуг, що майже у 10 разів більше від переліку, який є обов’язковим. У центрі в режимі «єдиного вікна» працюють представники 33 служб. На сьогодні центр визнано кращим в Україні.

Під час наради запрошені отримали можливість ознайомитися з роботою муніципального центру послуг виконкому Криворізької міської ради та спілкуючись з фахівцями, запрошеними на нараду, отримали відповіді на свої запитання.

ДОВІДКА:

«Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» - це один із пілотних проектів. Це удосконалений формат функціонування єдиного дозвільного центру з урахуванням пропозицій підприємців, громадян, кращого зарубіжного досвіду.
Створено комфортні умови для відвідувачів:
- приміщення центру складається із двох зон - зони очікування та зони обслуговування;
- відвідувачам надається вся необхідна інформація від схеми розміщення служб, графіків їх роботи до актуальної інформації. Зона очікування облаштована інформаційними кіосками із доступом до електронної бази послуг центру і сайту «Криворізький ресурсний центр», залом довідково-інформаційної підтримки;
- також було впроваджено електронну систему оцінки якості надання послуг у муніципальному центрі, яка дає можливість продіагностувати виконання кожної послуги безпосередньо замовником, і по 5-ти бальній системі оцінити якість роботи служб;
- в центрі розміщено відділення банку для оплати відвідувачами послуг, які на рівні держави визначено платними;  кіоск по наданню послуг ксерокопіювання, продажу канцтоварів.
Створено зручності для людей із обмеженими фізичними можливостями.


ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог  

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых