Укрзалізниця розгорнула системну боротьбу з шахраями, які намагаються масово скуповувати квитки або маніпулювати застосунком УЗ: заблоковано понад 3800 підозрілих акаунтів 

12:52, 14 авг 2025 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

Загалом з березня заблоклвано 3806 акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність.  За минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для інших цілей:

створювали багато різних повʼязаних акаунтів та купували з них невелику кількість квитків, щоб обійти блокування,

намагались утримувати квитки, не переходячи до етапу оплати (вочевидь, очікуючи на “замовлення”),

купували багато квитків на різні прізвища та вчиняли інші дії, які були “спіймані” антифрод-системою.

Розгорнуто систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування онлайн-сервісами УЗ:

Підставою для блокування облікового запису може стати:

Надмірна кількість резервацій: один акаунт системно блокує місця для оплати на 15 хвилин, але саму оплату не здійснює.

Надмірна кількість пошукових запитів за конкретним напрямом або хаотичні запити. Так працюють бот-акаунти - тож, такі дії блокуються моментально.

Для боротьби зі спекулянтами налаштовані автоматичні внутрішні запобіжники CAPCHA , які вмзначають, хто використовує систему — людина чи бот, та інші сучасніші запобіжники.

Клієнтам, які організовують групові поїздки, пропонують зручний сервіс для оформлення квитків — https://services.uz.gov.ua/. Усі заявки на групові перевезення опрацьовуються прозоро та в порядку черги. 

Якщо під час блокування відбулась помилка, УЗ готова оперативно реагувати та виправляти.

Для цього треба надіслати офіційний лист на пошту pc@uz.gov.ua та пояснити ситуацію. Проблему  розглянуть і акаунт розюлокують, якщо обмеження дійсно було помилковим.

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых