---° ---% 751мм

Автомобільні перевізники повинні мати нові паспорти автобусних маршрутів до 1 червня 2011 року

15:40, 13 янв 2011 , ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог

Автомобільні перевізники повинні мати нові паспорти автобусних маршрутів до 1 червня 2011 рокуЗаступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник провів нараду з питань безпеки пасажироперевезень. У нараді взяли участь в.о. начальника управління транспорту, зв’язку та дорожнього будівництва облдержадміністрації Ігор Антімонов, начальник територіального управління Головавтотрансінспекції в Дніпропетровській області Ренат Бузяков, прокурор відділу управління по нагляду за дотриманням законів на транспорті Дніпропетровської транспортної прокуратури Іван Степанов, заступник начальника відділу організації дорожнього руху УДАІ УМВС України в Дніпропетровській області Едуард Зборець, представники органів місцевого самоврядування та компаній-перевізників.

На нараді, зокрема, розглядалися питання розроблення та затвердження паспортів автобусних маршрутів (документів, що визначають характеристику автобусного маршруту та умови перевезень). Згідно з наказом Міністерства транспорту та зв'язку України №278 від 7 травня 2010 року, паспорти регулярних автобусних маршрутів можуть застосовуватися до закінчення терміну їх дії, однак не пізніше, ніж до 1 червня 2011 року. За відсутність копії паспорта маршруту у водія на перевізників накладатимуться адміністративні стягнення у формі штрафів в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1,7 тисяч гривень).

Станом на 5 січня поточного року до управління транспорту, зв’язку та дорожнього будівництва облдержадміністрації паспорти маршрутів на узгодження подали 27 автоперевізників із 96, що здійснюють пасажироперевезення на території Дніпропетровщини.

Заступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник зазначив, що автомобільні перевізники повинні не чекати травня, а вже зараз активніше подавати на затвердження паспорти маршрутів: «Адже, передусім, мова йде про безпеку пасажирів. А це питання знаходиться на постійному контролі губернатора Дніпропетровщини Олександра Вілкула».

Наразі розробляється порядок отримання дозволу на відкриття автобусного руху через залізничні переїзди, які обладнані сигналізацією з автоматичними шлагбаумами, що перекривають проїжджу частину дороги на всю ширину в обох напрямках руху.

На нараді було вирішено надати пропозиції щодо внесення змін до Інструкції з улаштування та експлуатації залізничних переїздів, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 26 січня 2007 року №54, в частині обладнання переїзду переїзною сигналізацією з автоматичними шлагбаумами, що перекривають проїжджу частину дороги на всю ширину в обох напрямках руху. З цього приводу виступив заступник начальника-головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту ДП «Придніпровська залізниця» Сергій Савченко.

Геннадій Темник наголосив, що всі переїзди, через які здійснюється автобусний рух, повинні бути терміново обладнані відповідно до категорійності цих переїздів.

Після аварії на залізничному переїзді під Марганцем 12 жовтня 2010 року за дорученням голови облдержадміністрації Олександра Вілкула у містах та районах Дніпропетровщини працюють постійно діючі комісії з моніторингу та контролю за здійсненнями пасажирських перевезень. Спеціальні комісії, до складу яких входять представники Придніпровської залізниці, Державної автомобільної інспекції та дорожніх експлуатаційних служб, провели позапланові обстеження всіх залізничних переїздів на відповідність їх до вимог діючих нормативних документів.

Перевезення пасажирів автомобільним транспортом міських, приміських та міжміських маршрутів загального користування здійснюється через 124 залізничних переїзди; з них – 35 переїздів обладнано чотирма шлагбаумами, що перекривають проїжджу частину дороги на всю ширину.

Також за результатами наради з метою стовідсоткового забезпечення транспортним сполученням населених пунктів з районним центром головам райдержадміністрацій дано доручення розробити комп’ютерну графічну модель схеми району з нанесенням діючих автобусних маршрутів загального користування та маршрутів, що пропонуються, з урахуванням заїзду автобусів до кожного з населених пунктів району.  

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых