АТ «Криворізька теплоцентраль» перейшла на чотириденний робочий тиждень. Змінено графіки прийому громадян
У міжопалювальний період у АТ «Криворізька теплоцентраль» змінено графік роботи підприємства, у зв’язку з переходом на чотириденний робочий тиждень. Про це повідомляє пресслужба підприємства.
Отже, наразі співробітники АТ «Криворізька теплоцентраль» здійснюють прийом споживачів за таким графіком:
Відділ збуту теплової енергії (каб. 109, каб. 16, каб. 20)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Відділ по роботі зі споживачами (каб. 31)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Група комунікацій (каб. 30)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00
Керівник групи комунікацій (каб. 10)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00
Тобто у міжопалювальний період ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР та П’ЯТНИЦЯ – неприйомні дні.
"Наголошуємо на тому, що задля безпеки споживачів та працівників АТ «Криворізька теплоцентраль» прийом під час повітряної тривоги не проводиться", - наголошують теплоенергетики.
Для одержання консультацій, роз’яснень або, у разі виникнення питань, споживачі мають можливість звернутися за контактними номерами телефонів АТ «Криворізька теплоцентраль»:
067-566-96-86, 499-01-77 (з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00).
Також споживачі мають можливість направити звернення на електронну поштову скриньку канцелярії за адресою kanc@tec.dp.ua, або скористатися можливістю зворотного зв’язку.
Популярное
08:06, 22 сен 2024
12:46, 26 сен 2024
10:35, 22 сен 2024
Топ обсуждаемых
19:55, 18 апр 2025
07:37, 19 апр 2025
КОММЕНТАРИИ — 0