Прийом абонентів у АТ "Криворізька теплоцентраль" проводиться тільки два дні на тиждень
У міжопалювальний період підприємство працює за 4-денним графіком, а прийом громадян прводиться тільки по понеділках та середах.
Відділ збуту теплової енергії (каб. 109, каб. 16, каб. 20)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00.
Відділ по роботі зі споживачами (каб. 31)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00.
Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00.
Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00.
Група комунікацій (каб. 30)
Понеділок з 8:00 до 12:00; Середа з 12.45 до 17.00.
Керівник групи комунікацій (каб. 10)
Понеділок з 9.00 до 11.00; Середа з 15:00 до 17:00.
Задля безпеки споживачів та працівників АТ "Криворізька теплоцентраль" прийом під час повітряної тривоги не проводиться.
Для одержання консультацій, роз’яснень або, у разі виникнення питань, споживачі мають можливість звернутися за контактними номерами телефонів АТ "Криворізька теплоцентраль":
(067)566-96-86, 499-01-77 ( з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00).
Також споживачі мають можливість направити звернення на електронну поштову скриньку канцелярії за адресою kanc@tec.dp.ua або скористатися можливістю зворотного зв’язку за посиланням.
Популярное
15:42, 28 апр 2025
Кулінарний блог А. Паукової: Кіш-лорен. Він же лоранський пиріг. З лососем та шпинатом
19:17, 18 май 2025
Топ обсуждаемых
17:04, 5 ноя 2025
Шахраї імітують державні онлайн-сервіси: ГСЦ МВС та Кіберполіція попереджають про небезпеку
17:47, 5 ноя 2025
18:10, 5 ноя 2025

КОММЕНТАРИИ — 0