Криворізький контакт-центр 1520 за час воєного стану допоміг десяткам тисяч людей
З початку уведення воєнного стану Контакт-центр виконкому міської ради працює у режимі 24/7. За період роботи під час воєнного стану до Контакт-центру звернулося понад 46 тисяч мешканців міста, проконсультовано безпосередньо під час дзвінка майже 32 тисячі заявників, сформовано понад 14 тисяч заявок.
Найактуальнішими питаннями на сьогодні є соціальна підтримка громадян. Багато дзвінків надходить від людей пенсійного віку, які отримують мінімальні пенсійні виплати; від людей, які мають статус «дитина війни», осіб з інвалідністю від загального захворювання (2,3 груп) з питанням: а чи можуть вони отримати від міста підтримку у вигляді продуктового набору?
Звертаються також самотні, одинокі криворіжці відповідних категорій, які не можуть самостійно пересуватися за станом здоров’я, з проханням доставити продуктовий набор додому. Наразі, за такими питаннями ми формуємо заявки, направляємо їх до виконкомів районних у місті рад, які організовують видачу наборів та доставлять їх за місцем проживання тим криворіжцям, які цього потребують.
Часто телефонують і внутрішньо переміщені особи, які змушені були покинути свої домівки та потребують допомоги і всебічної підтримки: надаємо дорожню карту підтримки ВПО в нашому місті, консультуємо з різних питань.
Надходять і запитання, пов’язані із життєзабезпеченням міста: станом захисних споруд, які використовуються як укриття населення, роботою сирен повітряної тривоги, наданням житлово-комунальних послуг та інші.
Своє питання Ви можете задати по телефону 1520 або (0564) 499-1520 з 08.00 до 20.00 або цілодобово на сайті та через мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривий Ріг».
Популярное
До Міжнародного дня захисту дітей у Кривому Розі відбулася виставка малюнків «Країна дитячих мрій»
17:39, 30 май 2024
Топ обсуждаемых
КОММЕНТАРИИ — 0