В.Задорожний: «Діалог влади та підприємців – шлях до створення сприятливого бізнес-клімату»
Проекти з переведення адміністративних послуг в електронний режим «Відкрита влада» та «Електронне село» стали потужним поштовхом у справі дебюрократизації дозвільних процедур та розвитку підприємництва в регіоні.
Після запровадження єдиних стандартів у роботу місцевих дозвільних центрів, лише за півроку загальна ефективність виконання дозвільно-погоджувальних процедур в області зросла більш, ніж на 60%. А постійний моніторинг роботи дозвільних центрів з боку облдержадміністрації фактично унеможливив порушення строків видачі дозволів підприємцям. Кількість випадків порушення строків знизилась у 26 разів й фактично зведена нанівець: якщо в минулому році фіксувалось 5,4 %порушення строків, сьогодні – лише 0,2 %.
Такі дані було озвучено на засіданні Координаційної Ради облдержадміністрації з питань розвитку підприємництва, яке відбулось за участі першого заступника голови облдержадміністрації В’ячеслава Задорожного, а також представників обласної податкової адміністрації, Пенсійного фонду, громадських організацій та об’єднань підприємців області.
Як зазначив перший заступник голови облдержадміністрації В’ячеслав Задорожний, на сьогодні відпрацьований механізм взаємодії з керівниками дозвільних центрів та місцевих дозвільних органів.
«Завдання влади – створювати всі можливості для розвитку підприємництва в регіоні. Щоденно за допомогою системи моніторингу на базі Єдиного центру «Відкрита влада», який координує роботу усіх 35 дозвільних центрів області, облдержадміністрація контролює строки видачі дозвільних документів для підприємців. У разі виявлення порушень оперативно вживаються заходи, спрямовані на усунення недоліків», - підкреслив В’ячеслав Задорожний.
На виконання доручення голови облдержадміністрації Олександра Вілкула «Про вдосконалення роботи місцевих дозвільних центрів» з 5 травня 2011 року в усіх дозвільних центрах міст та районів (у Дніпропетровську та Кривому Розі – через «Земельний офіс») дозвільні документи на землю почали видаватися виключно через державних адміністраторів.
Зокрема, після доручення губернатора Олександра Вілкула, з 15 квітня 2011 року на базі Центру дозвільних процедур “Єдиний офіс” Дніпропетровської міської ради розпочато роботу «Земельного офісу», у якому забезпечено щоденне приймання державними адміністраторами заяв від суб’єктів господарювання міста на отримання документів дозвільного характеру – рішень міської ради із земельних питань. Це той крок, на який чекає бізнес вже багато років, було зазначено на засіданні Координаційної Ради облдержадміністрації з питань розвитку підприємництва.
Перший заступник губернатора також повідомив, що 5 травня відкрито нове приміщення дозвільного центру Криничанської райдержадміністрації. «Це 5-й оновлений дозвільний центр – після Нікополя, Дніпродзержинська, Дніпропетровського та Солонянського районів, – який розпочав роботу на території області протягом останніх 9 місяців», - наголосив він.
«Заснування Центру адміністративних послуг в рамках проекту «Відкрита влада» сприяло впорядкуванню адміністративних послуг, що надаються управліннями облдержадміністрації, та забезпеченню якісно нового рівня роботи органу влади з надання управлінських послуг для бізнесу. Чітко прописані процедури на кожний вид адміністративної послуги звели до мінімуму бюрократичну складову та забезпечили принцип відкритості влади у відносинах з підприємцями», - сказав в.о. начальника управління розвитку споживчого ринку та підприємництва облдержадміністрації Олег Гавріш.
На засіданні Координаційної Ради облдержадміністрації з питань розвитку підприємництва було також повідомлено, що, згідно затвердженої регіональної Програми розвитку малого підприємництва на 2011-2012 роки, буде приділятися окрема увага інформаційно-консультаційній підтримці підприємництва. Зокрема, йдеться про організацію роботи “гарячої лінії” (0562)31-99-31 та веб-сайта “Малий бізнес Дніпропетровської області” http://www.smallbusiness.dp.ua/, випуск інформаційного бюлетеня “Малий бізнес Дніпропетровщини”, створення телепрограми “Школа підприємця”, тощо.
В’ячеслав Задорожний також наголосив на необхідності якнайшвидше донести до суб’єктів господарювання інформацію про рішення конкурсної комісії, яким оголошено початок конкурсного відбору на відшкодування відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого підприємництва на реалізацію інвестиційних проектів.
ДОВІДКА:
До структури Інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада» входять:
Центр прийому громадян (приймальня громадян, моніторинг звернень громадян),
Центр адміністративних послуг та веб-портал «Відкрита влада».
У роботі Центру використовується спеціально створене програмне забезпечення:
«Система моніторингу роботи дозвільних центрів районів і міст області та обліку дозвільних процедур»; автоматизована система «Моніторинг звернень громадян»; система електронного документообігу «ДОКПРОФ» з використанням цифрового підпису, яка дозволяє проводити повний цикл реєстрації та руху документів за технологічною картою по всіх двадцяти двох послугах, які надає Центр; веб-портал «Відкрита влада» www.openpower.dp.gov.ua
Центр адміністративних послуг координує роботу дозвільних центрів у містах і районах області. Він покликаний спростити видачу дозволів та надання адміністративних послуг підприємцям, в тому числі і шляхом переведення їх в електронний вигляд.
З цією метою розроблено та впроваджено програмне забезпечення «Система моніторингу роботи дозвільних центрів районів і міст області та обліку дозвільних процедур». У жовтні 2010 року це програмне забезпечення було встановлене у всіх 35 дозвільних центрах області.
За затвердженим графіком профільні управління облдержадміністрації надають 22 види адміністративних послуг, що відносяться до компетенції облдержадміністрації, з них:
- 8 видів ліцензій (освітні послуги, імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічна діяльність, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії, постачання теплової енергії, водовідведення та водопостачання);
- 4 види свідоцтв (гастрольні заходи, атестація шкіл освітніх установ, внесення суб'єкта кінематографії, внесення до Державного реєстру видавців);
- 4 види реєстрації (іноземні інвестиції, договору про інвестиційну діяльність, статути релігійних організацій, зміни до статутів релігійних організацій);
- 3 види дозволів (проведення робіт на пам'ятках історії, відновлення земельних робіт, туристичний супровід);
- 2 види погоджень (розміщення реклами на пам'ятках історії, перебування іноземців на запрошення релігійних організацій);
- 1 довідка (про стан матеріально-технічної бази для ведення медичної практики).
У щоденному режимі працює «Єдине інвестиційне вікно», мета якого створити максимально сприятливі умови для інвестора. Тут підприємці можуть отримати не лише максимум інформації про інвестиційні проекти та пропозиції, а отримати ліцензії на імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічну діяльність, зареєструвати іноземні інвестиції, договори про інвестиційну діяльність.
У центрі адміністративних послуг розроблена інвестиційна карта, яка є динамічною. За допомогою спеціальних символів вона відображає потреби регіону в тих чи інших ресурсах, перспективи,які можливо реалізувати в різних галузях економіки.
Популярное
До Міжнародного дня захисту дітей у Кривому Розі відбулася виставка малюнків «Країна дитячих мрій»
17:39, 30 май 2024
Топ обсуждаемых
Криворожанка Анастасія Федорчук здобула "золото" на Кубку світу з кіокушин карате
16:42, 25 ноя 2024
17:26, 25 ноя 2024
КОММЕНТАРИИ — 0