--.-° --% 0мм

У Дніпропетровщини є всі умови для того, щоб якість товарів та послуг була на найвищому рівні

16:13, 17 мар 2011 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

У Дніпропетровщини є всі умови для того, щоб якість товарів та послуг була на найвищому рівні У Дніпропетровську пройшли урочисті збори, присвячені Всесвітньому дню прав споживача. У зборах взяли участь керівники області і міста, а також представники різних установ та організацій області, які безпосередньо беруть участь у русі по захисту прав споживачів.

 

Коментуючи подію, заступник голови облдержадміністрації Олександр Любович наголосив: «Високий рівень захисту прав споживачів – це європейська норма. І у Дніпропетровщини є всі умови для того, щоб якість товарів та послуг для населення була на найвищому рівні, адже за захистом прав споживачів у нашому регіоні пильнує надійна команда контролюючих органів та служб».

У 2010 році Головне Дніпропетровське обласне управління у справах захисту прав споживачів перевірило якість та безпеку товарів, робіт та послуг на загальну суму більш ніж 6,8 млн грн, зокрема, був забезпечений постійний контроль за якістю і безпекою 22 найменувань продуктів харчування, що входять до складу «споживчого кошика».

За порушення законодавства у сферах торгівлі, ресторанного господарства та послуг Головним управлінням притягнуто до адміністративної відповідальності 1 тис 147 осіб, на яких накладено штрафи на загальну суму близько 136 тис грн. До 735 суб'єктів господарської діяльності були застосовані адміністративно-господарські санкції на загальну суму близько 172 тис грн.

За результатами проведених перевірок Головним управлінням надіслано для реагування 21 матеріал правоохоронним органам, 224 матеріали органам державного контролю та нагляду і 38 матеріалів органам місцевого самоврядування та їх виконавчим комітетам.

При Головному управлінні у справах захисту прав споживачів створена і працює Громадська рада, до складу якої входять представники основних громадських організацій області, які опікуються правами споживачів.
Продовжується також робота з правового захисту прав споживачів, надання практичної допомоги їм у разі порушення їх прав та роз’яснення норм і положень Закону України «Про захист прав споживачів». Під час перевірок спеціалістами Головного управління проводиться навчання та консультування підприємницьких структур з питань захисту прав споживачів та регламентуючих документів.

Споживачам надано 4 тис 702 консультації з питань, пов'язаних із захистом прав споживачів.

 

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых