«Гаряча» лінія Центру «Віза»: понад 18 тисяч звернень від мешканців з початку року
Найчастіше криворіжці телефонують щодо паспортів, нерухомості та відстрочки від мобілізації
«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») залишається одним із ключових каналів комунікації між ЦНАПом та мешканцями міста. Вона створена для оперативного надання консультацій з питань отримання адміністративних послуг і працює як ефективний інструмент зворотного зв’язку.
Усі дзвінки на номер 0-800-500-459 є безкоштовними. Оператори не лише надають консультації, а й постійно аналізують тематику звернень, готуючи роз’яснення з актуальних питань. Відповідна інформація регулярно публікується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та на офіційному сайті Криворізької міської ради.
З початку року оператори опрацювали 18 877 вхідних дзвінків, із них 1 568 — за минулий місяць. У листопаді найбільше звернень стосувалося оформлення паспортних документів — 208 дзвінків (понад 13%). Другу позицію посіли питання державної реєстрації прав власності на нерухомість — 197 звернень (майже 13%).
Третє місце за кількістю дзвінків зайняли консультації щодо отримання відстрочки від призову під час мобілізації — 188 звернень (12%). Це пов’язано з тим, що з 1 листопада відповідні повноваження були передані від ТЦК та СП до ЦНАП.
Також серед найбільш актуальних тем звернень:
-
реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, отримання витягів з Реєстру громади;
-
послуги офісу «Я-Ветеран»;
-
реєстрація бізнесу;
-
послуги ДРАЦС;
-
отримання витягів з державних реєстрів.
Водночас чимало мешканців звертаються і з питань, що не входять до компетенції Центру «Віза». За минулий місяць таких дзвінків було 245 (майже 16%), що свідчить про високий рівень довіри громадян до Центру у вирішенні життєвих питань.
Однією з найпоширеніших тем залишається запис на прийом до ЦНАП. Для зручності мешканців на вебпорталі Центру «Віза» доступна відеоінструкція щодо електронної черги, а в розділі «Послуги» можна знайти повну інформацію для підготовки до візиту або скористатися онлайн-сервісами в особистому кабінеті.
Адміністратори «Гарячої» лінії надають консультації у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 16:30. Якщо зателефонувати не вдається, мешканці можуть звернутися до Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради за телефонами 15-20 (для абонентів «Київстар») або (056) 499-15-20.
Центр «Віза» («Центр Дії») продовжує працювати для зручності та підтримки мешканців міста — разом до Перемоги.
Популярное
09:10, 23 май 2025
Наслідки ворожої повітряної атаки: у Кривому Розі тимчасово припинено рух тролейбусів
12:10, 10 окт 2025
15:24, 14 сен 2025
09:54, 2 июл 2025
Топ обсуждаемых
Навчально-практичний інтенсив «Цикл» у Дніпрі: циркулярна економіка та сталий розвиток бізнесу
17:26, 11 дек 2025

КОММЕНТАРИИ — 0