--.-° --% 0мм

На Дніпропетровщині на 25% зменшилася кількість звернень громадян стосовно діяльності органів влади

15:53, 26 янв 2011 , ІА "Кривбас Он-лайн", новини Кривий Ріг

На Дніпропетровщині на 25% зменшилася кількість звернень громадян стосовно діяльності органів владиУ 2010 році в області до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 153 330 звернень. Це майже на 18,5 тис звернень (або на 11%) менше, ніж 2009 року. Жителі області стали менше звертатися щодо питань, які стосуються діяльності органів влади, земельних відносин, освіти та медицини.

Порівняно з 2009 роком зменшилась кількість звернень з питань: аграрної політики і земельних відносин – на 37%; освіти, наукової, науково-технічної діяльності – на 32%; охорони здоров’я – на 7%; житлової політики – на 6%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – на 10%.

Зменшення кількості звернень з вищезазначених питань спостерігається завдяки вжитим облдержадміністрацією дієвим заходам, зокрема щодо збільшення видатків на соціальний захист населення, охорону здоров’я та освіту, значного збільшення коштів з обласного бюджету на ліквідацію заборгованості із заробітної плати, скорочення рівня безробіття тощо.

На особистих прийомах посадовцями різних рівнів отримано 78 717 звернень громадян, проти 97 764 у 2009 році, що на 19% менше.

Облдержадміністрація отримала 8 714 звернень. З них 1 717 (або 20% від загальної кількості) – під час особистих прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації. Порівняно з 2009 роком кількість таких звернень зменшилася на 31%. Відповідно до затверджених графіків губернатор області та його заступники торік провели 259 особистих прийомів громадян. У тому числі 103 виїзних, які відбулися в усіх містах та районах області.

«Реалізація державної політики і реформ буде успішною, якщо до їх виконання буде причетний кожен громадянин - від студента до пенсіонера, від робітника до керівника крупного підприємства, від селянина до вчителя і лікарки. Тому для керівників органи влади найголовніше – не сидіти в кабінеті, не проводити затяжних нарад, а більше спілкуватися з людьми на підприємствах, в установах і організаціях. Запорукою нашого успіху є постійний активний відкритий і чесний діалог з суспільством і бізнесом», - зазначає голова облдержадміністрації Олександр Вілкул.
        
Головні питання, які піднімалися в зверненнях громадян до облдержадміністрації, стосувалися: комунального господарства - 25%; соціального захисту - 17%; аграрної політики і земельних відносин - 15%.
 
Найбільше звернень до керівництва облдержадміністрації надійшло від пенсіонерів (37% від загальної кількості), селян (4%), працівників бюджетної сфери (2%), робітників (1%). Крім того, частка звернень від безробітних становить 1,4%, підприємців – 1,1%, державних службовців – 0,7%, військовослужбовців – 0,4%, учнів та студентів – 0,2%.

Під особистим контролем голови облдержадміністрації Олександра Вілкула та його заступників перебувають звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Зокрема, торік головою облдержадміністрації та його заступниками було розглянуто 241 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, одне – від Героя України, два – від Героя Радянського Союзу та 50 – від матерів-героїнь.

Завдяки створеній в області міцній вертикалі влади та її злагодженій роботі 2010 року на 25% зменшилася кількість звернень громадян стосовно діяльності місцевих органів виконавчої влади та на 37% – стосовно діяльності органів місцевого самоврядування.

Питання забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та питання підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян перебувають на постійному особистому контролі голови облдержадміністрації Олександра Вілкула.

Діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань відповідно до вимог чинного законодавства України.

     

ИА "Кривбасс On-Line" г.Кривой Рог

КОММЕНТАРИИ — 0


Популярное

Топ обсуждаемых